Yhteydenotot mielellään sähköpostitse: Pyrin vastaamaan sähköposteihin mahdollisimman nopeasti, ainakin vuorokauden kuluessa. Jos vastausta ei kuulu, tarkastathan roskapostikansiosi, jonne viestit jostakin syystä välillä päätyvät.
Ohjeet ostotapahtumaan:
1. Ostosten kerääminen ostoskoriin: Klikkaa tuotteen kuvaa, jollon aukeaa tuotesivu, josta löytyy tuotteen kaikki tiedot. Määrä-kohtaan voi syöttää haluamansa määrän tai kehikon oikeassa reunassa olevilla nuolilla voi lisätä tai vähentää lukua. Ohjelma ei anna tilata enempää tavaraa kuin on varastossa. Paina "LIsää ostoskoriin".
2. Viemällä hiiren kohdisimen oikeassa yläreunassa olevan ostoskorin päälle aukeaa ostoskorin sisältö. Tuotteiden oikeassa reunassa olevasta mustasta rastista klikkaamalla tuotteen pystyy poistamaan ostoskorista. Nappulasta "Katso ostoskoria" pystyy ostoskorin avaamaan näytölle.
3. Kun ostoskori on valmis, paina "Jatka kassalle". Täytä yhteystietosi. Puhelinnumero ja sen oikeellisuus ovat välttämättömiä, koska toimituksien luomiseen se on vaadittu tieto (ei koske kirjettä).
4. Rastita kohta "Olen lukenut ja ymmärtänyt verkkokaupan tietosuojaselosteen" ja paina "Vahvista ja jatka".
5. Valitse toimitustapa.
6. Maksutapoja on verkkopankki tai maksukortit. Valitse maksutapa eli VerifoneBlueCommerce, jolloin näkyville aukeaa verkkopankkimaksupainikkeet tai Stripe, jolloin aukeaa korttimaksusivu.
Saamiemme palautteiden mukaan maksusivustolla joillakin voi näkyä pelkät laatikot eikä erittelyä, minkä pankin mikäkin laatikko on. Ohjelmatoimittajan mukaan tämä johtuu käyttäjien tietoturvaohjelmistoista samoin kuin se, että sivusto näkyy "ei turvallisena", mikä ei pidä paikkaansa. Ohessa maksunappuloiden järjestys, jos ongelmaa esiintyy.
7. Klikkaa "Olen lukenut ja ymmärtänyt toimitusehdot" ja klikkaa painiketta "Tee tilaus", jonka jälkeen aukeaa maksusivusto. Muista palata myyjän sivulle maksun suoritettuasi.
8. Tilauksen jälkeen saat viestin sähköpostiisi tilauksen vastaanottamisesta.
9. Kun tilaus on lähtökunnossa saat vahvistusviestin, että tilaus on valmis ja viestin toimitustavasta ja seurantakoodista. Valitettavasti viestit aina joskus eksyvät roskapostikansioon, joten jos et saanut viestiä, tarkista myös roskapostikansiosi.
10. Postitus/rahtiyritykseltä tulee yrityksestä riippuen tekstiviesti ja/tai sähköpostiviesti, kun tilaus on noutopaikassaan.
11. Toimitustapa saattaa muuttua, mutta silloinkin noutopaikka säilyy tilaajan valitsemana. Tähän voi vaikuttaa esim. nopeampi toimitus, parempi pakkauskoko ym. Muussa tapauksessa toimitustavan muutos pyritään sopimaan asiakkaan kanssa.
(Tiedot päivitetty 15.6.2021).
Yhteystiedot:
mermaiden@sailingsoul.fi
050 5122 843
Hinnat sisältävät ALV 24%
Y-tunnus: 2408634-7
Profit-Maid Oy
Mermaiden's Sailing Soul (aputoiminimi)
Maksutavat:
Verkkopankkipainikkeet (Verifone) ja korttimaksut (Stripe)
Jos haluat maksaa laskulla, tee tilaus normaalisti maksutapahtumakohtaan saakka ja laita sähköpostitse viestiä, että haluat maksaa sopimusasiakaslaskulla.
Tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes ostaja on ne täysin maksanut.
Tilauksen toimitus:
Tilattavissa olevat tuotteet ovat varastotavaraa. Tilaus lähtee asiakkaalle tilauspäivänä, jos se tilausajankohdan
ja toimitustavan mukaan on mahdollista. Muussa tapauksessa seuraavana mahdollisena päivänä.
Mahdolliset poikkeukset toimituksissa esim. lomamme aikana tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Jos tilaus on mahdollista toimittaa jollakin toisella, asiakkaalle mahdollisesti kätevämmällä tavalla, asiaa voidaan tiedustella sähköpostitse.
Toimitustavat:
Postin pakettiautomaatti ja postipaketti.
Matkahuollon lähellä-paketti
DB Schenker Noutopistepaketti
Kirjelähetys koruille, huiveille ym. kevyille tuotteille
Nouto sovittavissa Helsinki-Lauttasaari.
Muutkin toimitustavat mahdollisia, ole hyvä ja ota yhteyttä!
Palautusehdot:
Käyttämättömille ja avaamamattomille tuotteille on 14 päivän palautusoikeus.
Palautuksissa ota yhteyttä mermaiden@sailingsoul.fi
Katsotaan tapauskohtaisesti mikä on milloinkin paras ja edullisin vaihtoehto.
Palautettujen tavaroiden hinta hyvitetään ostajan tilille heti tavaran palauduttua myyjälle.
Palautuksia, joista ei ole ilmoitettu ja sovittu etukäteen toimitustavasta, ei lunasteta. Lisäksi palauttaja vastaa tällöin myös tavaran mahdollisesta katoamisesta
Asiakastiedot: Noudatamme rekisterilakia. Lisäksi emme lähetä asiakkaillemme minkäänlaista markkinapostia